יום שני, 15 בספטמבר 2014

טיפים לטאקי. איך להיות הכי אלוף הטאקי ?

משחק טאקי, ממכר, מעביר את הזמן, וכמובן גם משפר את האינטראקציה החברתית עם הסובבים. רוצים להיות במרכז העניינים ? להוריד תמיד את הקלפים לפני כולם. אז לא, זה לא משחק של מזל.כמובן שאם יש לך יד טובה ומזל יהיה לך פשוט יותר לנצח, אך הנה כמה טיפים שגם אם נפלתם על יד חלשה תוכלו לנצח, ולהיות ה"שפיצים של הטאקי".


אז מהם הטיפים למשחק טאקי? 


הטיפ הראשון שהוא לדעתי החשוב ביותר בכל תחום עיסוק בין אם זה לימוד, עבודה, או משחק זה התמדה.
ככל שתשחקו יותר, "תשתפשפו" יותר, ויהיה לכם ניסיון בכל מיני מצבים במשחק - כי אין חכם כבעל הניסיון. אמיתי :)

הטיפ הבא שחשוב לדעת, זה תמיד להיות מרוכז ולראות כמה קלפים נשארו ליריבים שלך. למה זה כל כך חשוב ? כי יש כמה אסטרטגיות במשחק טאקי, זאת אומרת, אם לשחקן מולך נשארו שני קלפים, וברשותך קלף טאקי צבעוני ועוד הרבה קלפים בצבע כחול למשל, אז לא מן הנמנע שתוריד את הטאקי ואת כל הקלפים באותו צבע אחריו, בכך להגדיל את סיכוייך לנצח. אם ליריבך היו הרבה קלפים ביד, יכולת למשוך את קלפים ו"לקוות" שיצאו עוד קלפים בצבע כחול, כך שכשתבחר להוריד את הטאקי, אתה תוריד מסה רצינית של קלפים.

הקלף המשוגע, חחח . כן, אם אתה משחק עם חבר'ה שאוהבים אותו ונפל בחלקך הכבוד להחזיק בו, יש לך הרבה מזל. במקרה הגרוע שמישהו עומד לסיים , תמיד תוכל להניח אותו על ערימת הקלפים עם צחוק מזלזל. אבל !!! אם הולך לך טוב במשחק, תמיד תוכל להוריד עוד קלף ועוד קלף עד שלמעשה הוא יישאר הקלף האחרון שלך, וברגע שתניח אותו אתה ניצחת, כי הניצחון לא יעבור למי שלידך :)

"קח 2" לפעמים אתה היוזם, אך מה קורה כשהנחת את הקלף "קח 2" וכל מי שאחריך שם גם הוא "קח 2" ואז מגיע תוך, דע לך שלעיתים כמושכים 6-8 קלפים מהקופה הסבירות שיצא לך קלפים טובים חוץ ממספרים בצבעים היא מאוד גבוהה.
לא פעם תשים לב שאלה שמשכו הרבה לפים מהקופה, בשתי תורות גומרים את המשחק,

זהו להיום - עד הפעם הבאה . רוצים לשתף אותנו בטיפים משלכם ? כתבו לנו  בתיבת התגובות ואל תפסיקו לשחק !!! :)





מבולבלים ולא יודעים את רזי המשחק - טוסו מיד לדף חוקי המשחק טאקי 
נמאס לכם קצת מטאקי? מה עם קנדי קראש במחשב :)